Ať už jste společností, která má zastoupení po celém světě, nebo se jí chcete stát, musíte najít způsob, jak klienty oslovit v jejich rodném jazyce. Centrum pomoci ve více jazycích může být užitečným samoobslužným zdrojem. Vaši zákazníci budou mít možnost získat potřebné odpovědi ještě dříve, než se obrátí na váš tým, který se věnuje úspěšnému řešení jejich problémů. Vícejazyčné centrum pomoci může také sloužit jako podpůrný prostředek pro zaměstnance zákaznické podpory, protože jim usnadní poskytování nepřetržitých osobních služeb.

Propojte centrum pomoci Zendesk se službou Crowdin, která vaše materiály přeloží automaticky. Udělejte z něj užitečný zdroj informací pro své zákazníky i zaměstnance po celém světě.

Pusťme se do překladu vašeho centra pomoci Zendesk:

1. Vytvořte si účet Weglot. Na tomto účtu budete moci sledovat všechny své překlady.

2. Vyberte výchozí jazyk svého centra pomoci a všechny jazyky, do kterých má být přeloženo.

Po ověření vašeho e-mailu budete přesměrováni na registrační stránku Weglot.

DŮLEŽITÉ: V části Další možná integrace ve spodní části stránky vyberte možnost „Use JavaScript integration“.

Zadejte výchozí jazyk svých webových stránek (jazyk, ve kterém bylo vytvořeno centrum pomoci Zendesk) a pak zvolte jazyk(y), do kterého(ých) chcete překládat.

3. Zkopírujte úryvek JavaScriptu, který vám byl poskytnut.

Tento úryvek kódu jednoduše zkopírujte a vložte jej do svého správcovského centra Zendesk.

4. Ve svém účtu přejděte do oddílu „Guide“.

Na hlavním panelu Zendesk přejděte na možnost „Guide“.

5. Z rozbalovacího seznamu vyberte možnost „Custom Design“.

Na postranním panelu klikněte na tlačítko „Custom Design“.

6. Zobrazení šablony

Vyberte položku „View theme“ a přejděte kurzorem na šablonu, která je momentálně aktivní v průvodci Zendesk.

7. Z rozbalovacího seznamu vyberte položku „Edit code“.

8. Otevřete soubor „document head.hbs“ a dvakrát na něj klikněte.

9. Do pole vložte úryvek kódu Weglot.

10. Z rozbalovacího seznamu vyberte možnost „Publish“.

A to je vše!

Po opětovném načtení centra pomoci Zendesk byste nyní v pravém dolním rohu měli mít možnost vidět tlačítko přepínače jazyků Weglot! Vaše centrum pomoci Zendesk je nyní vícejazyčné.

Ve svém účtu Weglot můžete nyní ručně kontrolovat a upravovat své překlady. Chcete-li své překlady upravovat, požádejte členy týmu, aby se zapojili do vašeho projektu. Můžete tak učinit prostřednictvím ovládacího panelu Weglot.

Máte-li jakékoliv další dotazy, rádi vám odpovíme, proto nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím e-mailu na adrese info@kjtranslations.cz nebo na telefonním čísle +420 723 706 499.